Hangariada

7 Iul

Artă și zbor

IMG_6508V-am povestit cât de mult îmi plac avioanele?

IMG_6515

IMG_6517 „Our ambitions and our dreams give us a glimpse of a beautiful someday, and they can help us get through a sometimes-less-than-beautiful today. …

IMG_6518… It’s a tricky thing though, ambition. It can blind us to the price of success. It can consume us, leading to dangerous obsessions, or empty hedonism. …

IMG_6592… But no matter how much we are fueled by this natural neurological impulse, ambition isn’t carved in stone.  …

IMG_6600… Dreams change; …

IMG_6606… And even if we don’t get to climb mountains, there’s still a chance that we can move them. …

IMG_6525… In the words of those old English poets, you can’t always get what you want, but if you try sometime, you might find, you get what you need. ”

(Perception Quotes)

5 răspunsuri to “Hangariada”

  1. fata veselă Iulie 7, 2015 la 09:50 #

    Da, şi mie îmi plac, am fost sâmbătă la un show aerian la Tuzla! E uimitor ce pot face aceşti piloţi!

    • Laura O. Iulie 7, 2015 la 19:03 #

      Oooo, ce frumos! Multa munca in spatele unui astfel de show…

  2. david Iulie 8, 2015 la 21:39 #

    e perfectiune, ce ai facut aici cu succesiunea de poze si fragmentarea textului, care e grozav. si imi imaginez ca a fost un show pe cinste. vad ca a fost; ca si cerul a complotat pentru a crea atata frumusete. sa nu crezi ca sunt nerecunoscator pentru secventele pe care ni le-ai impartasit, dar imi pare rau ca am ratat spectacolul complet. extraordinar arata

    • Laura O. Iulie 8, 2015 la 22:40 #

      Nici eu nu am fost chiar acolo, acolo. Dar am fost pe aproape si s-a vazut super bine. E adevarat cerul picatat de nori a fost specataculos. Iar avioanele….oh, avioanele ❤
      Cat despre citat, trebuie sa recunosc m-am gandit la tine cand l-am ales…am promis ca va fi Perception 😉

Trackbacks/Pingbacks

  1. Top 5 by David | Laura O. - Septembrie 20, 2015

    […] 3. „hangariada” […]

Lasă un răspuns

Ivcelnaiv

More than just pushing the button

dan moldovan

blog de poze

Oameni ai Bucureștiului

More than just pushing the button

Humans of New York

More than just pushing the button

Aristocrator

More than just pushing the button

Call me cupcake

More than just pushing the button

Beny H.

"Don't stop dreaming unless your dream is stupid"

Bunele Maniere

arta de a trai cu eleganta

